ANNABELLE představuje upřímný a emotivní singl Runnin' Out Of F* Time. Zvuk i klip dává vzpomenout na pop-punk 90. let
Vycházející naděje české i zahraniční hudební scény ANNABELLE je nominovaná na Objev roku v anketě Český slavík a nyní vydává svou další novinku Runnin' Out Of F* Time. Mladá zpěvačka z Prahy za krátkou chvíli v branži stihla veřejnost i kritiky zaujmout nejen svým výrazným vzhledem, ale i osobitým zpěvem, projevem a smyslem pro moderní pop a jeho kombinaci s rapem. Nyní ale můžeme sledovat menší výkyv v dosavadní tvorbě na tracku Runnin' Out Of F* Time, který se hudebně podobá spíše pop-punku. „Měli jsme ten den chuť napsat prostě fakt dobrej song. Žádnej hit, ale upřímnou, dobrou píseň, na které si dáme záležet. Vznikla mezi námi krásná, upřímná atmosféra a okamžitě jsem věděla, že tenhle track musím vydat," vzpomíná zpěvačka na spolupráci s Tomem Oehlerem a Marcellem ze zářijového songwriting campu. Videoklip, v němž se ANNABELLE zavěsila hlavou dolů z jeřábu je už nyní ke zhlédnutí na YouTube.
Tím ale výčet zajímavých osobností nekončí. O produkci se tentokrát postaral spolu s Ondrou Fiedlerem (fiedlerski) i Filip Vlček (baskytarista z kapely John Wolfhooker), a bicí nahrál bývalý bubeník Mandrage Matyáš Vorda. „Bydlím teď na nějaký čas v Berlíně, kde hlavně skládám a seznamuji se s lidmi od hudby co to jde! Všechno na Runnin' Out Of F* Time se ale nahrávalo v Praze. Vokály jsme nabírali u Filipa ve studiu a živé bicí, kytary, basy, synťáky a hammondky ve studiu Faust. Bicí mi nahrál Matyáš, kterej se do toho umí správně opřít a o kytary a basy se postarali právě Ondra a Filip," přibližuje proces vzniku ANNABELLE.
Ač se to na první poslech nemusí zdát, singl je z hlediska textu spíše temnějšího charakteru. „Je to o pocitu, kdy se vám úplně svírá žaludek stresem a strachem, který si ale způsobujete sami tím tlakem, který na sebe neustále vyvíjíte. Člověk neustále běží, snaží se něčeho dosáhnout, ale ten čas je nakonec stejně vždycky rychlejší. Chtěla jsem být v tom songu maximálně upřímná, takže když ho poslouchám, fakt se mi do očí ženou slzy," říká zpěvačka. „Zároveň je to ale hudebně fakt zábavný a dá se na to dobře zapařit, takže je to taková kombinace frustrace a totální párty," dodává s úsměvem.
Stejně jako zvuk, i videoklip je stylizovaný do vizuálu pop-punkových a pop-rockových kapel devadesátých let a počátku tisíciletí. Tvorbu řídil z režisérského křesla Aleš Valtr, který natočil i jeden z nejvýpravnějších klipů dosavadní zpěvaččiny tvorby – video k Medicine. „Strašně mě baví jeho kreativní odvážný přístup. Už na první schůzce mi začal popisovat scény, u kterých jsem věděla, že mi nebudou příjemný a Aleš na to řekl: ‚Hele, když jsi na ten klip oslovila mě, muselo ti být jasný, že to bude bolet!' " přibližuje ANNABELLE a dodává, že se rozhodně máme na co těšit. V divokém klipu totiž můžeme sledovat ANNABELLE třeba jak zpívá v hořícím domě, visí hlavou dolů z jeřábu nebo jak pokládá hlavu na koleje před jedoucí vlak.
„O kameru se postaral Ondra Andrešič, stage design dělal Vítek Ehrenberger, produkčně se o nás starala Bára Michnová, střih obstaral Daniel Trögler, styling si vzal na starost Marek Volf a o make-up se mi už tradičně postarala úžasná Monika Snopková. Měli jsme tam taky asi 50 puberťáků jako komparz, kteří si vedli skvěle! Ještě nikdy jsem netočila klip s tolika lidmi na scéně a musím říct, že vizuálně to působí vážně úžasně," těší se zpěvačka.