Tesco poprvé zazáří na Rock for People: Kvalita a čerstvost ve festivalové notě



novinka

Kvalita, čerstvost, udržitelnost a hudba jdou nyní ruku v ruce. Maloobchodní řetězec Tesco je letos generálním partnerem Rock for People, jednoho z největších hudebních festivalů v Česku, který se koná v termínu 11.-15. června 2025. Spojení dvou lídrů v oblasti kvality a udržitelnosti přinese fanouškům nejen nezapomenutelný hudební zážitek, ale i širokou nabídku kvalitních a čerstvých produktů přímo na festivalu.

„Našim zákazníkům nabídneme pestrý lineup kvalitních a čerstvých potravin poprvé i tam, kde si užívají hudbu a festivalovou atmosféru, a to formou Tesco prodejny přímo v areálu festivalu Rock for People,“ uvádí Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco ČR.

Jedná se o historicky první spolupráci mezi Tesco a Rock for People. Všichni Tesco zákazníci se mohou zapojit do speciálních soutěží a vyhrát vstupenky na festival v čele s Linkin Park, Sex Pistols nebo Slipknot, včetně Narozeninového koncertu legendárních Guns N' Roses. Soutěž bude probíhat od dubna na Tesco Instagramu a Facebooku a samozřejmě také v aplikaci Clubcard.

„Ze spojení Rock for People a Tesca mám upřímnou radost, mimo jiné proto, že sdílíme dlouhodobě společné hodnoty jako je kvalita a udržitelnost. Každým rokem našim návštěvníkům zkvalitňujeme servis a přesně tohle je cesta, kterou nejvíce ocení. 50 tisíc fanoušků si tak bude mít možnost na vyprodaném festivalu přímo v areálu koupit ovoce, zeleninu a další čerstvé potraviny, což je nadstandard, kterého si ceníme,” říká Michal Thomes, zakladatel festivalu Rock for People.

Tesco je dlouhodobě známé svým zapojením do darování potravinových přebytků potravinovým bankám, které je následně distribuují lidem v nouzi. Po celý rok poskytuje potraviny z všech svých kamenných prodejen potravinovým bankám a jejich partnerským organizacím. V loňském roce takto společnost darovala 1 633 tun potravin, což odpovídá 3,8 milionu porcí jídla pro potřebné. Neprodané přebytky z prodejny na festivalu budou rovněž darovány potravinové bance.

Tesco Stores ČR, a.s.

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996. V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile nebo také 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco letos představil grantový program Správný start, jehož cílem je podpora charitativních projektů zaměřených na děti a mladé lidi. Ten program navzuje na úspěšnou iniciativu Vy rozhodujete, my pomáháme, která během 15 kol pomohla tisícům lokálních projektů. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100% obnovitelných zdrojů.
https://corporate.itesco.cz/


Vloženo: 13.03.2025, martin

Související fotografie