Kniha

Personalistika od A do Z

David Martin


Computer Press, únor 2007, (brožovaná vazba, formát knihy: 167 mm x 225 mm, 440 stran černobílých)

599.00 CZK

Koupit

Personalistika od A do Z

Anotace


Bez lidí nelze ničeho dosáhnout. Dobře pracující lidé jsou neocenitelní a mohou hodně napomoci k dosažení vytyčených cílů – nevýkonní lidé k dosažení cílů nepřispějí. Pro zaměstnavatele se stává stále větší výzvou to, jak získat – a především, jak si udržet – „dobře pracující zaměstnance“.



Předkládaná publikace pomáhá zaměstnavatelům porozumět zaměstnaneckým vztahům. Za posledních 40 let totiž vznikl obrovský posun od vztahu „pán-sluha“ k přístupu, který lze přirovnat k partnerství. Ti, kteří vnímají „partnerství“ jako příliš silný výraz, by si měli položit otázku, zda „lze něčeho v mé firmě dosáhnout bez zaměstnanců?“.



Kniha je určena manažerům a personalistům. Nabídne jim 70 nejdůležitějších termínů z oblasti personalistiky, které by měli nejen znát, ale především jim rozumět. Hesla jsou řazena abecedně a u každého následuje podrobný výklad s příklady z praxe (jaké skutečnosti se daný pojem týká). Termíny jsou navíc v řadě propojeny klíčovým odkazem. Čtenář si tak vytvoří komplexní pohled.



Český termín má u sebe uveden anglický ekvivalent. Uživatel si tedy rozšíří svůj slovník.



Věříme, že kniha pomůže manažerům orientovat se v názvosloví, ale i hlouběji v hierarchii a propojení jednotlivých pojmů týkajících se řízení a vedení lidí.

Vloženo: 2008, martin