Hudební formace Noisy Pots Michala Šupáka (ex. Charlie Straight) a Jakuba Tenglera (Floex) po úspěšném indickém turné vydává nový singl. Píseň Buka, která je předzvěstí připravovaného alba, je tributem legendárnímu pražskému klubu U Bukanýra, kde členové Noisy Pots spolu s celou komunitou přátel a známých protančili nejednu noc. Produkce místních DJs byla i hudební inspirací k singlu v housovém stylu. Singl je k dispozici na https://noisypots.hearnow.com. Naživo jej Noisy Pots představí už 1. prosince na koncertě v klubu Bike Jesus na pražské Štvanici, kde s nimi společně vystoupí raperka Tanita, která jim hostovala například na singlu Khan. Na koncertě dále vystoupí kapela TooT Enseble.
Unikátní sound Noisy Pots vzniká kombinací rytmiky hrané na hrnce, kýble a jiné harampádí se syntezátory a zpěvem. Fanoušci netradičního dua se mohou v nejbližší době těšit na další singly s Mikronautem z Berlínské scény nebo se zpěvačkou Aiko.
Letos na podzim mají za sebou úspěšnou výpravu do Indie. Perkusivní nástroje z kuchyně babičky Jakuba Tenglera bylo pro indické publikum jako zjevení. První koncert proběhl na jedné z největších hudebních konferencích All About Music v Bombaji. Michal Šupák koncert okomentoval: “Nevěděli jsme, co od indického publika očekávat, ale reakce publika překonaly veškerá očekávání. Indické publikum milujeme a určitě se chceme do Indie zase vrátit.” Druhý koncert se uskutečnil v legendárním klubu High Spirit v městě Puné. I zde se potvrdilo, že hudba Noisy Pots je universálním jazykem. Vedle koncertních sálů zamířili Noisy Pots i do nahrávacího studia, kde společně nahrávali s hudebníkem Goldie Sohelem ze stáje TM Ventures. Indická cesta přinesla i spolupráci s další významnou umělkyní Raashid Sood. Turné vzniklo díky spolupráci agentury 420 Production a přední indické agentury TM Ventures a za podpory Ministerstva kultury ČR.
Noisy Pots patří k tomu nejzajímavějšímu a nejoriginálnějšímu, co v současnosti nabízí česká hudební scéna, nejen ta elektronická a taneční, s níž se Michal Šupák a Jakub Tengler nejvíce identifikují. Objevná kombinace elektroniky a rytmicko-melodického využití nejrůznějších hrnců, rendlíků, kýblů a barelů v rukou dvou profesionálních muzikantů nachází stále větší odezvu. A to nejen při pravidelných buskerských expedicích napříč Evropou, ale i na festivalových pódiích, v koncertních sálech a klubech u nás i v zahraničí. Jen za poslední rok je slyšeli v Německu jazzoví fandové na Jazztage Dresden i na elektro dance festivalu VLUN ve Wahrenbrücku, nadchli tisícihlavé publikum na legendárním francouzském festivalu Trans Musicales de Rennes i na konferenci TEDx ve švýcarské Basileji. Zahráli v polském Cieszyně i na festivalu Electroruga de Buzad poblíž rumunské Timisoary.